onsdag 4 maj 2016

Dag 18 - Frukost

Min man har sedan i julas tagit för vana att göra smoothies på morgonen. Jag brukar äta oftast äta annan frukost eftersom jag är lite känslig för konsistensen på smoothies. Men jag är i alla fall en "good sport" och smakar. Måste tilläggas att han experimenterar rätt friskt med innehållet, eller iaf med kombinationerna. 

Denna morgon innehöll den jordgubbar, hallon, banan, spenat, ägg, mandelmjölk, kokosmjölk och osötad tranbärsjuice, ingefära och kanel. 



Alltså 😂 Ni ser ju själva! Bajsfärgad smoothie!!! 
Men jag smakade, konsistensen var helt acceptabel men smaken... 
Långt ifrån den äckligaste vi har druckit här hemma men jag kan lova er att den inte kvalade in på topp 10 goda heller. Fick i mig 1/3 innan det sa stopp. 
Så nu ska jag styra upp någon mer aptitlig frukost 😜
/Tessan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar