onsdag 11 maj 2016

Dag 24 - Energi tack!

Hej alla :) 

Fick "låna" Camillas spinningpass imorse eftersom hon är på Kreta. Härlig, energifylld start på morgonen, men vid lunch var energin som bortblåst! 
Mitt jobb suger verkligen musten ur mig just nu. Är intressant hur samma stress kan gå från att kännas positiv och stimulerande till att dränera en fullständigt och vara oerhört negativ. 
Undra om inte stress är en av vår tids folksjukdomar?!  

Kom iaf nyss hem och insåg att jag inte ätit något idag mer än en smoothie på morgonen. Inte okej på något sätt. För mig är det verkligen en jätteutmaning att få till regelbundna måltider. Frukost och lunch är vanor som jag snabbt tappar "i farten". Är jättenyfiken på hur ni andra gör för att få till dessa mål? Kommer det naturligt och självklart eller finns det fler som får kämpa?

Så här såg iaf kvällens middag ut.



Jag ÄLSKAR lax! På bilden saknas det kokta ägget och mitt hårdbröd. Inget socker!! 
 
Nu väntar en kväll i soffan. Finns ett tv-program som jag följer och tokälskar - Grey's anatomy. Måste vara bästa sjukhusserien någonsin. 

Ha en underbar kväll allihopa vad ni än gör 🙏🏻

/Tessan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar