torsdag 19 maj 2016

Dag 32 - Åter

Blev en liten paus i skrivandet, har haft fullt med att överleva. Stressen är total, så himla värdelöst! Jag räknar dagarna till semestern, 22 dagar!
Kan ärligt säga att helt sockerfri har jag inte heller lyckats vara. Har varit ngr små mängder här och där de senaste dagarna. Inte som att jag proppat i mig några mängder men har exempelvis ätit bröd som det garanterat funnits socker i. 
Men vet ni vad det bästa är, att när det gäller sånt här så får man alltid nya chanser. 
Har det samtalet ofta med min klienter. Samtalet om att en "dikeskörning" är just bara det, en dikeskörning. Att det är hur vi väljer att "komma igen" och agera sen som visar vad man är för en människa. 
Så jag får väl leva som jag lär! 
Men rackarns vad svårt det är att inte banna sig själv, att tänka att jag misslyckats. 

Någon som lyckats så var det maken med dagens middag! Någon slags "rissallad" med gojibär och kyckling med äpple. Så galet gott! 


Det roligaste utav allt var att han själv var så galet nöjd så han frågade "har du fotat?!" 😂😂
Ville inte upplysa honom om att detta inte är någon matblogg 😉

Hoppas att ni har det bra och att ni som kör utmaningen håller er sockerfria! Jag hejjar på er!! 

/Tessan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar