fredag 29 april 2016

Dag 12 - Att bo inne i stan

Valborg är den sämsta helgen att bo mitt inne i stan på. Vi bor i en korsning som det fyra dagar i rad är mycket stök, bråk och blåljus i. Människor som kissar på huset och grinden så det luktar urin i flera veckor efteråt. 
Men en fördel är att vi har båtarna precis utanför, hela fina båtar som väntar på starten imorgon. 

Här kommer lite smakprov! 













Min favorit är nog ändå båten med minionerna, mycket jobb & glad på något sätt! 


2 kommentarer:

  1. En fråga. Äter du pasta ris mm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag äter ris, pasta undviker jag men inte primärt pga sockerutmaningen utan för att jag försöker hålla nere på mängden kolhydrater.
      När det kommer till sockerutmaningen så utesluter jag produkter med tillsatt socker. Utifrån det så skulle väl pastan egentligen vara okej.

      Radera