lördag 23 april 2016

Dag 6 - Träning är bra!

Fick hoppa in och ta lördagspassen idag, vilken lycka! 
Inte bara för att det ger energi och att jag fick träffa alla fantastiska kvinnor som deltog. Det innebar även några timmar utan att mina tankar kunde kretsa kring hur i helskotta jag ska överleva den här helgen 😂 
Okej överleva var kanske lite att ta i men utan att ge vika för abstinensen i alla fall. 

Blev ingen spinningbild den här gången heller men väl en bild från styrkan. Kolla in dessa starka brudar! 💪🏻

Vet inte hur det är för er men för mig är det alltid lättare att äta rätt när jag har tränat, känns liksom dumt när man varit duktig att inte belöna kroppen med bra näring istället för skit. Så nu ska jag njuta av att morgonens träning "köpte mig" lite sinnesro och förnyad beslutsamhet. 

Hoppas ni alla får en fantastisk lördag! 

/Tessan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar